måndag 7 juni 2010

Hur kan det växla så fort?

Jag menar vädret. Har fått min första solbränna på axlarna och märke efter linnet, inte smärtsamt, bara lite rosa....

Efter att ha lidit oss igenom Robins förlust (bättre lycka nästa år: du kan slå honom. Sätt din kanon till första serve och slå lite hårdare så tar du honom) var det dags att grilla igen och dricka lite kall öl....

Entrecote, potatisgratäng samt sallad med grillad haloumi. Skulle gjort egen bearnaisesås men drack en öl till istället

Och öl.... mmmmm..... Visst är det synd att öl är så kaloririkt? Strunt samma; jag har investerat i en tränings DVD: Zumba, så nu ska jag dansa bort ölen :-)

2 kommentarer:

  1. Åh, den där entrecoten såg riktigt röd och fin ut... vad surt att jag bara har tänkt äta rostat bröd till middag... men jag ska kompensera med lite jordgubbar med glass och grädde sen. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag såg nu i efterhand att bilden kanske inte var helt lyckad... Den ser nästan konstgjord ut men den var god i alla fall :-)

    SvaraRadera