onsdag 2 juni 2010

Det var länge sedan!

Oj oj oj... Vilken vecka och helg det har varit. Vi hade ju stort partaj i helgen med ladan full av folk. Höll på hela veckan innan det med att köpa det sista, städa ur lokalen, fixa med musiksamlingen, provsmaka drinkar och rödvin (inte roligt att vara bakfull en fredag på jobbet. Inte roligt alls...)

Men festen gick så himla bra! Vi hade catering till maten och serveringspersonal så vi kunde faktiskt ha kul hela kvällen!Och sen har jag mest sovit och städat lite sen dess... Och nu har jag dragit på mig en förkylning av allt detta spännande...

Mannen är ute med kollegor och dricker öl, jag och hunden fick stanna hemma och det passar mig kanon. Svängde ihop en liten pasta av det som fanns i kylskåpet


Spagetti
Bacon
Fetaost
Grillade, inlagda paprikor
Rapsolja med basilika (finns en lokal producent i Skåne som är himla bra!)

Nu ska jag gå och lägga mig! Imorgon blir det enchiladas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar